marți, 9 octombrie 2007

acvila non capit musca

am omorat o musca. neagra si grasa. am dat peste ea cu 'existentialism is a humanism' scos de pe marxists.org la imprimanta de acasa. conferinta era intr-o folie de plastic. am dat cu asa o putere incat chiar au crapat. folia si musca.
ramanand lipita pe folia mea de platic existentialist, nu m-am putut opri sa nu ma uit. de la lovitura, am primit pe luciul transparent o gasca de viermi albi, proaspat deranjati de decesul subit al hotelului lor zburator. aproape ca se uitau mirati la mine. pun pariu ca aveti in cap ceva certitudine ca voi pronunta cuvantul 'greata'. desi am simtit asa ceva, nu voi pronunta gretosul cuvant. problema a aparut la vreo 2 ore dupa, cand viermii aia mi se plimbau prin fata ochilor, desi eu citeam linistit knut hamsun. si nu puteam scapa de ei. intoarcerea refulatului. pacatul crimei.

Niciun comentariu: