vineri, 14 septembrie 2007

servus

Buna ziua dragi cetateni.

Astazi, in aceasta zi plina de semnificatii istorice necunoscute, in care daruirea tuturor in sprijinul progresului nu prea cunoaste limite, in care frenezia constructiei nu e franata decat de orientarea religioasa (v-am furat biserica, fraiere) si in sfarsit, in aceasta zi in care nimic din ce credeam sa se intample nu s-a intamplat, dimpotriva, am luat decizia sa merg pe digital. E, binenteles, o rusine.

Mi-am facut blog din rusine. De mine in primul rand.

Nevertheless, l-am facut. Mircea Vlad are BLOG. Uuuuu

De fapt, vinovatul principal este celalalt locuitor al Casutei Dezolate, am numit aici hogeacul din parcul traian 7, cum intri in curte, tot in fata, aia albastra, si anume Grinch. Care, lately, are impulsuri de om interesat de viata. El si-a facut primul, pe teme sportive din cate am inteles, ca pagina nu merge si tot da error, si a avut succes. Insomniacii dinamovisti comunica, daca asta e ce vreti sa aflati de fapt.

Mi-am facut blog ca sa nu ma prostesc cu totul, sa am o bula in care, tocmai pentru ca toti iti pot citi tampeniile, te simti putin mai responsabil cu ganditul. Depui un efort whatsoever.

Cine scrie prost, gandeste prost, asta o stim de la Mustaciosul care se reintoarce etern printre noi.

Vreau sa incerc sa scriu, fiind constient ca toata lumea are logic posibilitatea de a ma citi. Va rog sa nu trageti concluzia pe care ati tras-o. Nu e vorba de audienta.

E vorba ca sunt eu cel pe care il vor citi ochii.
Mai vede lumea un cote artistique.

Un comentariu:

Larablu spunea...

"Servus" se vede mai nou in tot Clujul, inclusiv pe dosul sau spatele sau cum s-o fi chemind partea ailalta a biletului de troleu ("Cealalta fata a biletului de troleu") - intr-o dimineata ne-am trezit cu o penumbra albastruie in birouri - oricum nu aveam mare chef de munca si lumina aia cernuta nu ajuta deloc - era un banner sau mash (tu stii mai bine) urias cu "Servus". Pina la urma am aflat ca e campania de lansare a Mall-ului. Unu din ele. Nu conteaza care. Si au si pe radio o campanie in care niste voci se chinuie sa vorbeasca ardeleneste [s-e-r-v-u-s c-a-l-i-n c-e f-a-c-i- d-e-s-ea-r-a? vino, sa mergem la Mall, am auzit ca sunt oferte f-a-i-n-e] bleax.
Deci, SERVUS Mirciule. Si Tudor te saluta - el a fost pe-aci duminica, ne-am dus in Maimuta si ne-am amintit vara aia in care ne intilneam toti trei zilnic la teatru, Bobo, Temeteu etc etc. Frumoase vremuri si departe.